Koever.reismee.nl

the day(s) after

Tja en toen was Rob gister jarig geweest, eerst gevierd met een superklein gebakje (maar uiteraard heel lekker) en ´s avonds uit eten geweest en thais gegeten, want dat doe je als vegetarier in steak-country Argentinie. Rens is druk met zoeken naar de perfecte wifi verbinding en Rob houdt zich bezig met het overleven van de vochtige hitte (zijn we nu toch op Bali ofzo? Rens zegt: 'och arme arme Rob') en proberen om de muren van de kleine douche niet te raken, een beetje smetvrees kan geen kwaad, behalve dan natuurlijk als je toch veilig en schoon de douche wilt verlaten. Zo komen de yogalessen van Revital nog erg goed van pas (balanceren op 1 been om de ander te wassen). Erg knap van mezelf al zeg ik het zelf :-) Hoe Rens dat doet weet ik niet, ga ik zo eens vragen..

Straks gaan we fietsen is ons wilde plan en op zoek naar Maxima. Weet iemand waar haar moeder woont? (onschuldig kijk). Morgen een kort dagje, omdat we in de nacht naar Ushuaia vliegen. Daarover later meer! (en nu lijkt het net een aflevering van Nils Holgersson).

Steve

OMG Rob - had je je mini-Cillit Bang spuitfles WEER vergeten om mee te nemen!

krieno

DE wijk waar ze woonden heet Recoleta. Maar ja, jullie zijn alweer vertrokken, geloof ik.
Wellicht eten en slapen bij haar broer, Martin Zorreguieta in Villa La Angosrura, een dorpje aan het betoverende Nahuel Huapi- meer. Runt daar sinds 2003 het restaurant Tinto Bistró.
Verder heeft hij nog een restuarant en hotel Panamerican in Barloche en Ciento Ochenta in Cerro Bayo. Allemaal in Pantagonie.
Toevalling kortgeleden gelezen.
OOk haar tante Marcela, runt samen met haar vriendin een hotel, genaamd Estancia Pilpilcura.
Die Martin is ook niet verkeerd , dus succes.
Krieno

Luuk en Elly

Vanmiddag bij Riena geweest, daar waren vrienden van haar, net terug uit het gebied en zuidelijk naar Vuurlandf. Vonden het een geweldige ervaring. Dus hopelijk, ben ik van overtuigd, ook voor jullie. 't Weer zal daar wel weer heel anders zijn dan in B. Aires. Elke ander eomstandigheid ook denk ik. Houd van elkaar, zorg voor elkaar en geniet met elkaar. Alle liefs/ Elly

Luuk en Elly

net op google Vuurland/ history/culture/inhabitanhts gelezen. Voor jullie vertrek wat moeite met de oorden waar jullie naar toe gingen. Bindinggevoelens. Indrukwekkend stuk van de wereld al van lang her. Wat zijn we toch nietig he. Liefs/Elly